ONLINE: ESD koordinátor – obnovení osvědčení, rozšíření znalostí, pro absolventy (1 den, 450100029)

Datum: 02.02.2022
  | 
Kategorie: ONLINE školení
Prověřte své znalosti ESD koordinátora a předejděte tak problémům při auditu Vašich EPA prostorů. Získáte nové osvědčení o absolvování školení. Školení je určeno pro absolventy dvoudenního školení ESD koordinátor.

Toto školení zaměřeno na změny v normě ČSN EN 61340-5-1 ed.3 platné od 18. 11. 2019, dále pak na opakování a rozšíření teoretických i praktických znalostí pro zajištění ochrany součástek proti elektrostatickému výboji.

Školení navazuje na dvoudenní školení ESD koordinátor – řízení požadavků antistatiky. Je rozšířeno o nejnovější poznatky na požadavky související s ochranou proti elektrostatickému výboji při práci s elektronickými součástkami.

Typ školení, lektor a normy 

  • 1 denní školení – teoretické školení.
  • Účastník obdrží školicí materiál.
  • Absolvent školení získá certifikát o absolvování školení.
  • Lektor - odborný lektor se znalostí legislativy a několikaletou praxí v problematice antistatiky.
  • Náplň školení vychází z norem ANSI / ESD 20.20 a norem řady ČSN EN 61340.
  • Školení nabízíme také přímo v našem školicím středisku.

Organizační informace

  • On-line školení bude školitel realizovat prostřednictvím aplikace Microsoft365.com/Teams.
  • Zašlete email každého účastníka, na který bude účastníkovi zaslána pozvánka na připojení k online školení. Email zašlete na adresu abetec@abetec.cz nejpozději do datumu uzávěrky.
  • Každý účastník bude připojen zvlášť.
  • Podmínkou účasti je připojení každého účastníka s kamerou a mikrofonem tak, aby školitel viděl účastníka a aby účastník mohl komunikovat se školitelem.
  • V pozvánce bude uvedeno datum a čas online školení, kterým se bude účastník školení řídit.
  • Na konci školení absolvuje každý účastník test prostřednictvím aplikace Forms.
  • Osvědčení o absolvování v originále bude účastníkovi zasláno po absolvování školení spolu s tištěnými materiály. Podmínkou zaslání je úhrada faktury za školení.

Fakturace

Bude vystavena ostrá faktura po uskutečnění semináře a odeslána společně s osvědčením o absolvování školení.

Upozornění

Online školení je vlastnictvím ABE.TEC, s.r.o. a je zakázáno pořizovat jakýkoliv záznam, kopírovat, předávat třetím osobám.

Cílová skupina

  • ESD koordinátor, který absolvoval školení ESD koordinátor - řízení požadavků antistatiky (2 dny).
  • Pracovník kvality, kontrolor, ESD technik, instruktor, technolog, procesní technik, konstruktér, mistr, supervizor, střední management s praxí.

Cíl a přínos školení

  • Doplnění teoretických znalostí v oblasti antistatiky.
  • Seznámení s novinkami v legislativě.
  • Seznámení s nedostatky při praktickém provádění ESD auditu a kontrolách.
  • Seznámení s analýzou rizik vzniku elektrostatického náboje a způsobem řešení nedostatků v oblasti ESD.
  • Nové osvědčení o absolvování pokračovacího školení.

Návaznost školení

Školení navazuje na dvoudenní školení ESD koordinátor – řízení požadavků antistatiky. Je určeno pro absolventy tohoto školení ve firmě ABE.TEC, s.r.o.

V případě, že jste neabsolvoval ve firmě ABE.TEC, ale u jiného školitele a přesto máte o toto školení zájem - objednejte si toto školení:

  • Školení: Školení: ESD koordinátor – obnovení osvědčení, rozšíření a ověření znalostí, pro neabsolventy

nebo

  • Online školení: ESD koordinátor – obnovení osvědčení, rozšíření a ověření znalostí, pro neabsolventy

Program

  • Legislativa - novinky a upřesnění požadavků norem.
  • Způsoby kontroly v EPA prostorech.
  • Metody měření jednotlivých ESD prvků (rezistance podlah, pracovních povrchů, regálů, sedadel obalů a dalších).
  • Přístrojové vybavení pro měření jednotlivých ESD prvků.
  • Praktické řešení specielních problémů a nedostatků na ESD pracovištích.

Po ukončení programu školení je možná konzultace s našimi specialisty k probrané látce nebo ke specielním otázkám účastníků.

Délka, místo konání a termín

  • Od 9:00 - 15:30 (případně dle dohody).
  • Délka 6 hodin.
  • Termín dle aktuálního kalendáře.

Školení na míru

Školení je možné objednat i mimo uvedené termíny.
Potřebujete vyškolit zahraniční pracovníky? Nabízíme školení rovněž v cizím jazyce, především v anglickém a ruském. Školení probíhá buď přímo pracovníky společnosti, anebo pomocí překladatele. Cena se stanovuje individuálně.
Kontaktujte nás na abetec@abetec.cz, nebo volejte 466 670 035.

Platební podmínky a zrušení účasti objednaného školení nebo workshopu

Účast na školení nebo workshopu je podmíněna zaplacením zálohové faktury, kterou zašle obchodní asistentka dodavatele.

Bezplatné zrušení objednávky můžete provést nejpozději 1 pracovní den před uzávěrkou přihlášek na dané školení nebo workshop a musí být potvrzeno písemně. Při zrušení objednávky do 5 pracovních dnů před zahájením školení bude Kupujícímu účtován storno poplatek ve výši 50%. Při neúčasti se kurzovné nevrací, zastoupení jiným účastníkem je možné. Při neomluvené neúčasti se kurzovné nevrací.

Přihlášky, dotazy a poptávky

  • Dotazy, poptávky a objednávky pište na níže uvedený formulář,  na abetec@abetec.cz nebo volejte 466 670 035.

Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „OK, souhlasím“ udělujete tento souhlas.


Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Analytické cookies
Marketingové cookies